ПОРЪЧКА, УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНЕ, ДОСТАВКА, ВРЪЩАНЕ

  1. Начин на поръчка

Ако не намирате желания от Вас продукт в каталога, бихте могли да се свържете с нас и да направите индивидуална поръчка. Екипът taopatch.bg ще се постарае да Ви достави търсената стока.

На сайта https://taopatch.bg  могат да се правят поръчки по всяко време на денонощието. Възможно е поръчка да бъде направена и на e-mail адрес: sale @taopatch.bg или на тел. 0882 05 21 73 от 9.00 до 17.00 часа.

  1. Доставка

Taopatch.bg извършва доставки с куриерски фирми ЕКОНТ, СПИДИ или друга по желание на потребителя. Цената за доставка се заплаща отделно от цената на поръчаните продукти.

Доставки не се извършват през събота и неделя, официални празници/почивни дни.

Разходите по застраховката на поръчаните артикули са за сметка на Taopatch.bg.

Срокът за доставка на поръчаните продукти, на заявения от Вас адрес за доставка е от 24 часа до 4 работни дни, в зависимост от населеното място, в което желаете да бъде доставена поръчката. При някои обстоятелства изпълнението на поръчката би могло да се забави. В тези случаи Taopatch.bg поема отговорността да се свърже с Вас лично и да Ви уведоми за това. Вие запазвате правото си да се откажете от поръчаната стока, в случай, че сроковете за получаване не Ви удовлетворяват.

Всички цени на продукти, зададени в сайта Taopatch.bg, са с включено ДДС.

  1. Начини на плащане

Начините на плащане в Taopatch.bg са:

  • Чрез наложен платеж: Заплащането на поръчката се извършва на куриера, при доставката или в офиса на куриерската фирма
  • Чрез банков превод: Предварително, по проформа фактура, изпратена на мейл.
  1. Отстъпки

Кодовете за отстъпка важат за определени срокове и обстоятелства и не могат да се комбинират с други промоции, намаления и специални пакети.

  1.  Връщане

Всяка стока, поръчана от Taopatch.bg подлежи на връщане при условията на чл.55 от ЗЗП.  В срок от 14 дни от нейното получаване, всеки потребител (купувач) може да върне закупения продукт, стига той да не е използван, целостта на опаковката да не е нарушена и срещу представяне на касовия бон, доказващ закупуването му. В тези случаи потребителят не дължи обезщетение, а заплаща само преките разходи за връщането на стоките, както и разходи за доставката им, в случаите когато той е избрал, куриерската фирма, която да изпълни доставката.

При получаване на поръчаните стоки, Вие сте длъжни да направите проверка за целостта на доставените продукти пред куриера и при установяването на увреждания на пратката да изискате от куриера да се състави Протокол за увреждане на пратката. Оплаквания за увредена пратка без Протокол за увредена пратка от Куриерската фирма няма да бъдат уважавани.